Electrolux Profesyonel Türkiye Ülke Müdürü Semih Orcan,
fuarda birçok yeni ürünle müşterilerin karşısında olduklarını söyleyerek şöyle
devam etti. “Modüler pişirme grubu serilerimiz, yeni çamaşır makinelerimiz,
yeni nesil fırınlarımız var. Bu yeniliklerle profesyonellerin karşısındayız.
Son üç yılda Electrolux çok büyük gelişmeler kaydetti ve büyüme gösterdi. 2014
yılı biraz siyasi ve ekonomik zorlukları içinde barındırıyor ama büyüme
trendinin devam edeceğini zannediyorum. Genellikle Türkiye’de konaklama ve
ağırlama sektörü, Türkiye büyümesinin ortalamasının üzerinde bir büyüme
gösteriyor. Biz de bu büyümenin içinde, şirket olarak özel bir yerde olduğumuzu
düşünüyorum. Özellikle de sektörün orta üst ve üst segmentlerinde çok başarılı
bir performans gösteriyoruz. Müşterilerin tercihleri bize doğru yöneliyor.
Bundan çok mutluyuz.”
Tek marka altında komple ve yüksek performanslı mutfaklar
sağlayabilen Electrolux Profesyonel, iki yılda bir yapılan TUSID fuarına
sürekli katılan firmalardan biri. Electrolux Profesyonel Türkiye Ülke Müdürü
Semih Orcan, 1988 yılında 1000 m2 de ilki yapılan fuarın 2014 de 60 000 m2 ve
750 ye yakın uluslar arası ziyaretçiye ulaşmasını sektörün başarısı olarak
değerlendiriyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Hakaret içerikli ve ahlaka aykırı yorumların yayınlanmasına izin verilmez. Lütfen yorumlarınızı yazarken dikkatli olun. Lezzetist Yönetimi